Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieke Toonen - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieke Toonen - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!!

Door: lieketoonen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

12 Januari 2011 | Nederland, Tilburg

Ladies & Gentlemen! Madame et Monsieur! Dames en Heren!

Over ongeveer 2 weken is het zover! Dan gaat de grote reis naar Hong Kong beginnen!
Op 27 januari vlieg ik vanaf Schiphol via Londen naar Hong Kong. Daar ga ik 4 maanden studeren aan de School of Business and Management van de Hong Kong University of Science & Technology! In het kader van 'nu we er toch zijn' zal ik daarna nog een paar weken gaan reizen. Waar en wat is nog de vraag.

Op deze waarbenjij.nu kunnen jullie alle belevenissen lezen en zien van Lieke in de grote stad!!
Maar voor dat het zover is zullen er nog wat voorbereidingen getroffen moeten worden. En natuurlijk afscheid moeten worden genomen van alle vrienden en familie in Nederland.

Ik wens jullie alvast veel leesplezier. Ik hoop dat ik jullie kan vermaken met een maar mooie verhalen!!


  • 12 Januari 2011 - 21:19

    Lianne:

    Spannend liek! Ik ga je volgen xx

  • 12 Januari 2011 - 21:30

    Imke:

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en met afscheid nemen! ;) Ik ga je avonturen zeker volgen vanuit Mexico!

  • 12 Januari 2011 - 22:04

    Linda:

    Kijk al uit naar de verhalen liek! succes nog met de laatste voorbereidingen! xxx

  • 13 Januari 2011 - 09:36

    Florien:

    JOehoee haaha! Have fun! X

  • 13 Januari 2011 - 10:55

    Guus:

    Weekendje Hong Kong zit er toch niet in Toonen. Nog maar een paar reisweekendjes over en die gaan in India plaatsvinden, naar het lijkt.

    Heel veel plezier en succes met de laatste afscheidsmomentjes!

    x

  • 13 Januari 2011 - 11:24

    Wilma:

    Wat leuk dat we jouw belevenissen in Hong Kong op deze manier op de "voet" kunnen volgen. Keileuk!!!

  • 13 Januari 2011 - 21:44

    Nikki:

    Liek!!
    Wieehoeee! Spannend!
    Ik ga je volgen.
    En als ik tegen die tijd in de buurt ben, kom ik wel ff een bakkie doen (deze kans is wel heeeeel klein ;) )
    Veel plezier en geniet er van!

  • 15 Januari 2011 - 09:40

    Jeroen:

    EN GEEN GEKKE DINGEN DOEN!!!

  • 15 Januari 2011 - 22:29

    Nikkie:

    Oeee, bijna is het al zover =D nice!! Succes en plezier met de laatste voorbereidingen!!

  • 17 Januari 2011 - 02:47

    Merel Maandag:

    Lieke!!
    Heeel heel heel veel plezier, komt wel goed denk ik zo.. Buitenland is fantastisch:D

    Liefs Merel (Ex- collega:p)

  • 18 Januari 2011 - 00:04

    Esther Timmermans:

    Lieke! Ben benieuwd naar je avonturen! Succes met het inpakken van je koffer/backpack of koffer en backpack zoals in mijn geval ;) Ik weet hoe moeilijk het is om te beslissen of je 4 of 5 paar schoenen mee gaat nemen :)
    x

  • 23 Januari 2011 - 10:14

    Anne V:

    Haaa lieve Liek!
    Super tof dat die mooie ervaring dan nu toch eindelijk echt dichtbij begint te komen!! Beginnen de kriebels al te komen?? Ik ga je in ieder geval zeker volgen de komende tijd :D. EN missen!! Want ik zal het zonder mijn stapmaatje in Tilburg moeten doen voor een lange tijd! Als die verhalen nou echt mooi worden, kan ik daar wel mee leven, dus doe je best en haal zo veel mogelijk uit je tijd in HK!
    Liefs, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 16121

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2012 - 21 November 2012

Ontwikkelingswerk in Uganda

27 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Studeren in Hong Kong

Landen bezocht: